سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا بر عهده نادانان ننهاد که دانش آموزند تا بر عهده دانایان نهاد که بدانان بیاموزند . [نهج البلاغه]
 
دوشنبه 95 خرداد 3 , ساعت 9:7 عصر

 البته اغلب فیلم‌هایی که به جشنواره‌های خارجی ارائه می‌شود فیلم‌های خوبی هستند اما ما باید برای این جشنواره‌ها برنامه داشته باشیم. ما باید مکانیزمی را تعریف کنیم تا کسانی که این قابلیت را در خود می‌بینند که آثارشان در عرصه‌های جهانی قابل عرضه است مجرایی برایشان فراهم باشد 


دوشنبه 95 خرداد 3 , ساعت 8:13 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس، آنتونیو کونته سرمربی تیم‌ملی ایتالیا امروز لیست 30 بازیکن نهایی برای رقابت‌های یورو 2016 را اعلام کرد. لیست بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است: دروازه‌بان: بوفون، مارکتی، سیریگو. مدافعان: آستوری، بارزاگلی، بونوچی، کیلینی، اوگبونا، روگانی. هافبک‌ها: بناسی، بنوونتورا، دروسی، فلورنزی، جیاچیرینی، جورجینو، مونتولیو، تیاگو موتا، پارولو، استورارو، برناردچی، کاندروا، دارمیان، دی شیلیو، ال شعراوی، زاپاکاستا. مهاجمان: ادر، ایموبیله، اینسیه، پله، زازا.


جمعه 95 اردیبهشت 31 , ساعت 9:57 عصر

محسن تنابنده با نمایش «پایتخت» به آمریکا و کانادا می‌رود.

این بازیگر در گفت‌و‌گویی کوتاه با خبرنگار تئاتر ایسنا، بیان کرد: قرار است تئاتر «پایتخت» شهریورماه در کانادا و آمریکا روی صحنه برود.

او با اشاره به اینکه نمی‌تواند اطلاعات بیشتری درباره کارگردان این نمایش بدهد، تاکید کرد که کار با همان گروه سریال «پایتخت» اجرا می‌شود.

تئاتر سریال پایتخت

در روزهای اخیر ویدئویی از محسن تنابنده و احمد مهران‌فر در شبکه‌های مجازی منتشر شده که تنابنده در توضیح آن از اجرای نمایش «پایتخت» در شهریورماه خبر داد.

پیش‌تر خبرهایی هم درباره ساخت نسخه سینمایی سریال «پایتخت» که یکی از مجموعه‌های پرطرفدار تلویزیون است،‌ ‌منتشر شده بود


دوشنبه 95 اردیبهشت 27 , ساعت 5:25 عصر

دانلود آهنگ بسیار زیبای حکم تیر کاری از رضا صادقی با کیفیت عالی

دانلود آهنگ حکم تیر رضا صادقی



لیست کل یادداشت های این وبلاگ